reklama

Medzi riadkami

Náznaky, gestá, slová medzi riadkami. Niekto ich pochopí, iný si nevšimne, čo mu malo byť povedané, napísané...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nuž, ženy sú v tejto neverbálnej komunikácií na vyššej úrovni. Priznajme si to. hrdia sa tým, že majú 6. zmysel. Ten mala i naša práčka. Už ju nemáme, pokazila sa :-) . Ja si ale myslím, že ženy majú zmyslov oveľa viac, ako iba šesť :) .

Nepovedia nám, chlapom, že treba povysávať, len naznačia, že v izbe je prach, možno útržkom spomenú, že malý Peťo rozsypal a natrúsil z tých keksov. Nepovedia priamo, aby sme zobrali ten nepríjemný hučiaci stroj a KONEČNE upratali. 

Potom v kútiku duše premýšľajú o tom, akí sme leniví, že doma prstom nepohneme. Nemajú to asi s nami ľahké, ale môžu si za to samy. Keby to povedali priamo, určite by sa skôr dopracovali k výsledku.. Milé dámy, na chlapov treba hovoriť priamo. Aspoň pokiaľ chcete, aby sa niečo udialo :-) .

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Platí to asi i naopak, ale neviem, z vlastnej skúsenosti to potvrdiť nemôžem. Spýtajte sa mojej manželky. Ja to totiž poviem priamo. Potom sa dozviem, že som nezvolil tie správne slová a dáma to mohla zobrať osobne, lebo je citlivá, dokonca sa možno urazila. Čo nikdy nebolo mojim cieľom, som proste taký - priamy. Určite nekomunikujem so zlým úmyslom. 

A tak sa snažíme komunikovať, každý po svojom. Podľa svojich možností, schopností. S empatiou, pokojom, či stresom. Často sa nepočúvame, či počuť nechceme. Alebo možno ani nedokážeme počuť či počúvať... Nie sme schopní či ochotní zachytiť náznak slov či písmeniek vyslaných k nám. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hovoríme o niečom a sme presvedčení, že nás chápu. Vypočujú, možno poradia, možno povedia svoj názor, čakáme na reakciu, lebo bez nej nie je dialóg. Vieme, že sme z Marsu a ženy sú z Venuše. Zdá sa nám, že náš jazyk je spoločný. Často tomu tak nie je. Možno si poviete, že chlapi majú logiku a ženy pocity.

Neverím. Ani na prvý pohľad. 

Patrik Zimáni

Patrik Zimáni

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  38x

Píšem o tom, čo sa okolo mňa deje. Krátke postrehy, úvahy a komentáre zo svojho života aj života ľudí, ktorí ma obklopujú. Zoznam autorových rubrík:  BásničkyNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu