reklama

Pohanská

o hľadaní cesty k Nemu, pochybovaní o Ňom, viere v Neho a nádeji, že tu nie sme vydaní na pospas osudu...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
kríž
kríž (zdroj: Patrik Zimáni)

Pane?

Si tu?

Porozprávame sa ?

Počuješ, môžeš ?

Vieš viac ako ja.

Viem menej, ako Ty.

Preto:

Prosím

Žiadam

Ďakujem.

Počúvaš.

Teší a napĺňa ma to.

Som tu pre teba?

Si tu pre mňa?

Si láska.

Ďakujem.

Si pokoj.

Ďakujem.

Si.

Viem.

Som dosť starý,

aby som uveril.

Dosť mladý,

aby som

Veril.

Si láskavý,

aby si mi odpovedal.

Som silný,

aby som to uniesol?

Pochopil.

Tak sa zase uvidíme.

Pocítime.

Maj sa zatiaľ pekne.

Ďakujem.

Patrik Zimáni

Patrik Zimáni

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  38x

Píšem o tom, čo sa okolo mňa deje. Krátke postrehy, úvahy a komentáre zo svojho života aj života ľudí, ktorí ma obklopujú. Zoznam autorových rubrík:  BásničkyNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu