reklama

Deň s úsmevom

Predvčerom boli asi všetci ľudia na cintorínoch. Ja tam však zájdem inokedy, keď tam bude kľud... Možno však atmosféra ,,dušičiek v nás zanechala dobro. Dobro k ostatným...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

 Vonku je depresívne jesenné počasie a ja sedím ráno v autobuse cestou do práce. V mobile pozerám, čo sa udialo vo svete...

 Zrazu sa staršia pani postaví a namieri so to rovno k šoférovi. Poznáte to, keď periférne sledujete okolie, ale neprikladáte tomu veľký význam. O chvíľku však nastane ruch. Pani ďakuje šoférovi, ľudia okolo sa začnú usmievať a nadšene chvália šoféra. Spozorniem a z ich rozhovoru pochopím, že šofér nášho autobusu vysielačkou poprosil vodiča autobusu pred nami, aby počkal na zastávke, nech pani stihne prestúpiť. Ďakovanie nemalo konca kraja....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Som lenivý. Rád si pospím a znova som si nestihol ráno zobrať z domu žiadne jedlo. Ak som nechcel hladovať, prekonal som lenivosť a musel ísť do obchodu. Kolega ma zviezol. Dík :). Pred obchodom ráno stál bezdomovec s Nota Bene. Čistý, slušný a vždy s úsmevom na tvári sa prihovorí, avšak nevnucuje nič. Rýchlo som si teda nakúpil a namieril si to rovno k pokladni. Stála tam už odhadom asi 80-ročná pani s bežným nákupom, ťažšie sa jej počítali peniaze a tesne pred platením vytiahla ešte zľavovú kartu. Poznáte to, keď sa ponáhľate... Mladá pokladníčka však bola trpezlivá, ja tiež. Veď aj ja raz budem mať toľko rokov (dúfam, že sa v zdraví dožijem) a budem rád, ak budú mať iní so mnou trpezlivosť.. Počkal som teda, kým si uloží veci do tašky, keď sa pani zrazu otočila a podala pokladníčke malú čokoládku, ktorú si práve kúpila. Tá sa prekvapená usmiala a poďakovala. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Vychádzam z obchodu a vyťahujem z vrecka drobné, aby som si po čase kúpil Nota Bene. Bezdomovec sa previnilo usmeje - už má len posledné číslo a to práve sľúbil niekomu, kto vošiel do obchodu... Vracia mi peniaze, lebo mi nemôže predať časopis. Neberiem ich späť s poznámkou, že on ich predsa potrebuje viac, ako ja... Usmejeme sa na seba...

Stačí málo, aby nám naše okolie urobilo krajší deň, aby sme boli k sebe milí, trpezliví... Nielen cez rôzne sviatky. Asi začnem mať rád všetky sviatky...

Patrik Zimáni

Patrik Zimáni

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  38x

Píšem o tom, čo sa okolo mňa deje. Krátke postrehy, úvahy a komentáre zo svojho života aj života ľudí, ktorí ma obklopujú. Zoznam autorových rubrík:  BásničkyNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu